tisdag 27 mars 2012

Linnémarschen 28 april!

Mitt distansrekord ligger fortfarande på 17 km, långt efter "Mr barfota Robertsson", men man ska bara jämföra sig med sig själv :)

Men jag är ändå lite sugen på att utöka det hela med 4 km - nej, inte Göteborgsvarvet! Tänkte istället passa på under Linnémarschen den 28 april. Det är väl egentligen tänkt som vandring, men jag tror inte någon står och stoppar en som lufsar bara lite fortare än promenadtakt.

Är det någon som har lust att hänga på? Gå in på http://www.linnemarschen.se/sv-se/banor/
Jag tänkte ta 21-km-turen (har ett bröllop att passa på eftermiddagen så jag hinner inte ta 42 km - puh - tur jag hade den ursäkten)

Hör av dig via bloggen här eller till rakel.martinsson at gmail.com! Anmälan får man dock fixa själv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar