Det verkar bli lite kyligt på söndag. Huga! Men med rätt kläder kommer det bli en fin runda i vår vackra vita vintervärld.
Under tiden kan ni värma upp med följande galning som trotsar kylan.
Mer väder finns på Klart.SE.
- Elda på!
/Calle
Visar inlägg med etikett minimalistiskt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett minimalistiskt. Visa alla inlägg
fredag 3 februari 2012
lördag 9 april 2011
Mini-löpning?
Vad menas med mini-löpning?
Är det månne Lilla Martenloppet i Skene eller kanske nått megastort skräpmatsföretag som desperat försöker locka barn genom att låta dem springa sig hungriga?
Nej, det är att springa barfota eller med minimalistiska skor och ni har tur. Ett ödmjukt litet minilöpningsevent går av stapeln den 17 april i Slottskogen Göteborg. Alla välkomna!
Självklar får man gärna springa med skor om man vill det. Fast det är ju ett bra läge att provspringa barfota en lite bit iallafall. Gott om råd för den oinvigde utlovas.
Läs mer på Facebook: https://www.facebook.com/event.php?eid=139932712743714
Själv är jag givetvis sugen på att hänga med, men är inte säker på att det går att få in det i planeringen.
- Spring!
/Calle
Etiketter:
barfota,
grupp,
göteborg,
inbjudan,
inspiration,
löppass,
minimalistiskt,
slottskogen
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)