Visar inlägg med etikett lund. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett lund. Visa alla inlägg

onsdag 2 februari 2011

Snart dags för SiM #8

Nu är det snart dags för Spring i Mark #8. Närmare bestämt på söndag klockan 10:00.

Som ni såg i förra inlägget har jag varit på studiebesök i Lund och sprungit the Gax Training Pass vilket var fantastiskt trevligt. Jag skrev en liten reseberättelse på min blog om ni vill veta mer.
Och följande film finns på YouTube om ni vill se hur trevligt det var.


Vi ses på söndag!
/Calle

tisdag 25 januari 2011

Påminnelse SiM #8


Hej Löparvänner!

Vill bara påpeka att det inte är Spring i Mark på sönda utan ni får ge er tilltåls ytterligare en vecka. Först den 6e februari blir det SiM igen.

För egen del är jag ute på äventyr denna helgen. Ska ner till Lund och springa ett gemensamt träningspass med ett gäng andra ultratokar. Det är den legendariske Stefan Samuelsson som anordnar the Gax Training Pass. Mer om det kan ni läsa på


Förra året såg det ut så här


och ute på landsbygden var det stoora snödrivor. Det är bara att hoppas på att vädergudarna är mer välvilligt inställda denna gång.

- Spring!
/Calle

Ps. Om du är sugen på att springa ca 5 mil är det bara att hänga med. Starten går klockan 08:00 från Centralstationen i Lunch på söndagen den 30e januari. Ds.