Visar inlägg med etikett kinna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kinna. Visa alla inlägg

måndag 26 november 2012

Inbjudan till Spring i Mark #25

Spring i Mark fyller 25 och firar det med denna fina runda:

Vi startar på Mariebergsparkens parkering och joggar en runda norr om Kinna.Till en början en bit på grusväg sedan tar små krokiga stigar över i ca 11km och mot slutet.Blir det 1,5 km asfalt total är det ca 14 km. Det blir en del hala spångar så ta med dubbade sulor för säkerhets skull.Mvh Bertil
Plats: Mariebergsparkens parkering
Tid: Söndag den 2 december klockan 10:00

Som vänligt hälsas nya och gamla springkompisar hjärtligt välkomna.

/Calle

måndag 12 december 2011

Jogg Fuego

På söndag har Friskis & Svettis i Mark en liten happening där man klockan 10:00 kan hänga med på en Joggtur eller 10:30 köra ett pass med Friskis variant av "Zumba" - Dans Fuego.

Hänger du med på Joggen lovar jag en fin runda i Skene och Kinna.

Efter passen blir det glögg och pepparkaka i Friskis lokaler.

Läs mer på Friskis hemsida: http://mark.friskissvettis.se/

Häng med!
/Calle