måndag 27 februari 2012

Helgen

Att det var en fin löphelg hoppas jag att ni alla märkte och tog tillfället att komma ut en sväng.  Lite kallt i luften men solen var fantastisk och värmde skönt.

För egen del sprang, eller snarare, lufsade jag långt, ända från Örby till Fjärås. Att det går att förflytta sig så långt utan motor tycker jag är fantastisk och nått som de flesta kan klara av om man håller ett lågt tempo och är klok nog att promenera i alla uppförsbackar.  Vill du veta mer skrev jag några ord på min blogg, calle.stenhall.com.

Nu när snön börjat smälta undrar jag lite om läget ute i skogarna.  Har du någon statusrapport om läget på stigar, löpslingor och vandringsleder maila då till springimark@stenhall.com så kan jag lägga upp den informationen här på Spring i Mark.

Nästa gemensamma löppass blir på söndag.  Rundan är inte spikad ännu, men jag återkommer snart med mer information.


- Spring!
/Calle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar